travel consultant

Vacatures

Gaat jouw hart sneller kloppen van onze Caribische bestemmingen en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Hieronder vind je de huidige, openstaande vacatures om te werken bij ABC Travel. Misschien maak jij binnenkort onderdeel uit van ons team en bezorg je onze klanten hun mooiste vakantie!

                                                                                                                                                                                                                                 gepubliceerd op 24 januari 2023

Travel Consultant Caribbean (vacature voor 36-40 uur)

We zijn op zoek naar een Travel Consultant voor ons team in Enschede:

Gaat jouw hart ook sneller kloppen van onze Caribische bestemmingen? Geef je graag advies over reizen? Vind je het prettig om te werken in ons gezellige team? Kom dan als travel consultant bij ons op kantoor reistips met onze klanten delen.

Wil jij graag werken als reisadviseur bij  ABC Travel? Lees deze vacature dan snel verder

In ons sfeervolle kantoor in het centrum van Enschede ben je, samen met je collega travel consultants, verantwoordelijk voor het reisadvies geven aan onze klanten, reizen samenstellen en natuurlijk ook de verkoop van deze reizen.  ABC Travel is dé specialist als het gaat om maatwerkreizen naar het Caribisch gebied en Midden/Zuid Amerika.

Herken jij jezelf in deze functieomschrijving als reisadviseur?

Een combinatiereis van Aruba, Bonaire en Curaçao. Eerst een week wandelen op Saba en vervolgens rondreizen door Suriname. Duiken bij The Blue Hole in Belize en daarna de jungle in. We krijgen van onze klanten via de mail of telefonisch de meest heerlijke vakantieplannen voorgelegd. Aan de hand van deze wensen ga je vol enthousiasme aan de slag om een advies over deze reizen te geven. Wat resulteert in het samenstellen van een passend reisvoorstel. Volledig op maat gemaakt.

Gedurende het hele boekingsproces ben je dé persoonlijke travel consultant van de klant. Dit zal vooral telefonisch of per email zijn, soms brengen klanten ook een bezoek aan ons kantoor in Enschede.

De gehele boeking handel je zelfstandig af: het reserveren van de vluchten, accommodaties en eventuele andere reisonderdelen zoals autohuur, excursies of een duikpakket. Er is rechtstreeks contact met de accommodaties en partners op onze bestemmingen. Ook het samenstellen en versturen van de reisbescheiden hoort bij je als reisadviseur.

Omdat we werken met een klein team van reisexperts zijn de lijntjes kort, is de sfeer informeel en helpen we elkaar waar nodig. In de functie als reisadviseur is meer dan genoeg ruimte voor eigen initiatief en nieuwe ideeën.

Heb je kennis en ervaring die we hier nog niet noemen? We bekijken graag samen met jou hoe we deze kwaliteiten binnen het team kunnen inzetten.

Wil jij ook onze “Travel Consultant Caribbean” worden? Benieuwd naar welke competenties je nodig hebt?

Een aantal vragen voor jou:

  • Heb jij passie voor werken in het toerisme?
  • Heb je ervaring met reizen buiten Europa?
  • Was jouw (bij voorkeur toeristische) studie op MBO / HBO werk en denkniveau?
  • Heb je goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en Engels?
  • Kan je goed plannen en organiseren en heb je doorzettingsvermogen?
  • Heb je capaciteit om jezelf snel eigen te maken met nieuwe systemen?
  • Kan je zelfstandig en nauwkeurig werken?
  • Ben je communicatief en commercieel vaardig?
  • Ben je enthousiast en niet bang om initiatief te tonen?
  • Woonachtig in de omgeving van Enschede?

Niet noodzakelijk voor het functieprofiel als Travel Consultant, maar wel mooi meegenomen:

  • Beheers je kennis van vluchtreserveringssysteem Amadeus (of vergelijkbaar)?
  • Heb je kennis van en / of reiservaring naar het Caribisch gebied?
  • Heb je ervaring in functie als reisadviseur?

Kan je op de meeste van deze vragen “JA” beantwoorden? Solliciteer dan snel.

ABC Travel biedt je:

  • Een fijne werkplek in een klein team met een informele sfeer
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en voor inbreng van eigen initiatief
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO van de reisbranche
  • Jaarlijkse studiereis naar één van onze bestemmingen in de Caribbean

De vacature is open vanaf 1 april, maar in overleg kan eerder worden begonnen. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wil jij onze nieuwe Travel Consultant Caribbean worden?

Stuur dan jouw CV en motivatie uiterlijk maandag 6 februari 2023 naar [email protected] t.a.v. Mia Rehorst. Mocht je nog vragen hebben over de functie, dan kun je altijd contact opnemen met Mia.

                                                                                                                                                                                                                                 gepubliceerd op 24 januari 2023

Medewerker Back Office (vacature voor 24-32 uur)

Ter aanvulling van ons team zijn we op zoek naar een Medewerker Back Office voor ons kantoor in Enschede:

Gaat jouw hart ook sneller kloppen van onze Caribische bestemmingen? Kunnen je taken niet veelzijdig genoeg zijn? Vind je het prettig om te werken in ons gezellige team? Kom dan als Medewerker Back Office ons team versterken!

Wil jij graag werken als Medewerker Back Office bij ABC Travel? Lees deze vacature dan snel verder

In ons sfeervolle kantoor in het centrum van Enschede ben je, samen met je collega’s verantwoordelijk voor alle mooie reizen die onze klanten gaan maken.  ABC Travel is dé specialist als het gaat om maatwerkreizen naar het Caribisch gebied en Midden/Zuid Amerika.

Herken jij jezelf in deze functieomschrijving als Medewerker Back Office?

Een combinatiereis van Aruba, Bonaire en Curaçao. Eerst een week wandelen op Saba en vervolgens rondreizen door Suriname. Duiken bij The Blue Hole in Belize en daarna de jungle in. We krijgen van onze klanten via de mail of telefonisch de meest heerlijke vakantieplannen voorgelegd. Aan de hand van deze wensen gaan onze reisspecialisten vol enthousiasme aan de slag om een advies over deze reizen te geven. Wat resulteert in het samenstellen van een passend reisvoorstel. Volledig op maat gemaakt.

Om onze klanten goed te kunnen informeren, is het noodzakelijk dat alle informatie op onze website klopt. Je zorgt ervoor dat de nieuwe foto’s, teksten bij de reizen vermeld staan en dat de prijzen up-to-date zijn. Ook staan alle accommodaties in ons backoffice systeem met foto’s, informatie en prijzen. Dit moet ook regelmatig worden bijgewerkt.

Het versturen van reisbescheiden of opnemen van de telefoon kunnen ook voorkomen als het op kantoor erg druk is.

Omdat we werken met een klein team zijn de lijntjes kort, is de sfeer informeel en helpen we elkaar waar nodig. In de functie als Medewerker Back Office is meer dan genoeg ruimte voor eigen initiatief en nieuwe ideeën.

Heb je kennis en ervaring die we hier nog niet noemen? We bekijken graag samen met jou hoe we deze kwaliteiten binnen het team kunnen inzetten.

Word jij onze Medewerker Back Office? Benieuwd naar welke competenties je nodig hebt?

Een aantal vragen voor jou:

  • Kan jouw dag niet afwisselend genoeg zijn?
  • Werk je graag met cijfers en woorden?
  • Was jouw (bij voorkeur toeristische) studie op MBO / HBO werk en denkniveau?
  • Heb je goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en Engels?
  • Kan je goed plannen en organiseren en heb je doorzettingsvermogen?
  • Heb je capaciteit om jezelf snel eigen te maken met nieuwe systemen?
  • Kan je zelfstandig en nauwkeurig werken?
  • Ben je enthousiast en niet bang om initiatief te tonen?
  • Woonachtig in de omgeving van Enschede?

Niet noodzakelijk voor het functieprofiel als Medewerker Back Office, maar wel mooi meegenomen:

  • Heb je kennis van marketing via o.a. Social Media?
  • Heb je kennis van en / of reiservaring naar het Caribisch gebied?

Kan je op de meeste van deze vragen “JA” beantwoorden? Solliciteer dan snel.

ABC Travel biedt je:

  • Een fijne werkplek in een klein team met een informele sfeer
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en voor inbreng van eigen initiatief
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO van de reisbranche
  • Jaarlijkse studiereis naar één van onze bestemmingen in de Caribbean

Startdatum in overleg. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wil jij onze Medewerker Back Office worden?

Stuur dan jouw CV en motivatie uiterlijk maandag 6 februari 2023 naar [email protected] t.a.v. Mia Rehorst. Mocht je nog vragen hebben over de functie, dan kun je altijd contact opnemen met Mia.