Vacatures

Administratief medewerker – 16 uur

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging op het gebied van administratie en lijkt de reisbranche je interessant? Dan is deze vacature misschien wel iets voor jou! Per 1 april zijn wij namelijk op zoek naar een enthousiaste en zelfstandige administratief medewerker voor 16 uur per week. Van ons kun je een prettige werksfeer, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en flexibiliteit verwachten (bijvoorbeeld qua indeling van je uren)

Over ons: Wij zijn een kleine, specialistische reisorganisatie met een ruim aanbod aan reizen naar de Nederlandse Antillen, het Caribisch gebied en naar Midden- en Zuid Amerika. 🌴

Ben je fulltime beschikbaar en beschik je naast administratieve ervaring ook verkoopervaring in de reisbranche? Reageer gerust, want we zijn ook op zoek naar uitbreiding van ons team reisspecialisten.

Werkzaamheden

Het verrichten van diverse financieel administratieve handelingen, zoals

  • downloaden van bankafschriften van binnen- en buitenlandse banken
  • verwerken van klantbetalingen in ons reserveringssysteem (GRIP)
  • verwerken van de bankafschriften in het boekhoudsysteem Twinfield
  • controleren en verwerken van ontvangen facturen
  • verrichten en verwerken van betalingen naar binnen- en buitenland
  • beheren van de kas
  • opstellen van omzetcijfers
  • verrichten van diverse werkzaamheden t.b.v. de jaarrekening in overleg met de accountant
  • aanleveren van overzichten voor externe contacten (zoals Unigarant, SGR, ANVR, etc.)
  • Archiefwerkzaamheden

Functie eisen

  • Administratief MBO+/HBO afgeronde opleiding
  • Goede beheersing Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk
  • Kennis van Microsoft Office
  • Enkele jaren administratieve ervaring
  • Nauwkeurig, zelfstandig en gestructureerd
  • Ervaring in de branche heeft een pré, evenals kennis van het programma Twinfield

Zie je deze baan wel zitten? Stuur dan je sollicitatie uiterlijk 8 februari t.a.v.  Mia Groote Veldman naar [email protected].